Saturday, July 7, 2012

Kabaklı bademli kek tarifi....





Birşeye kafaya taktım mı fena takarım. Hemen olsun isterim. Bu kekleri de salı günü yedim, çarşamba günü beğendiğime karar verdim, perşembe malzemeleri aldım ve bugün yapabildim.

En güzel tarafı Nil gibi kabak sevmeyen çocuklara kabak yedirebilmek.

2 yumurta

1/2 cup kanola ya da sıvı yağ

1/3 cup şeker

1 cup ortaboy yeşil kabak

1 + 3/4 cup çavdar unu

1 paket kabartma tozu

tarçın

file badem

1 cup taze ya da donmuş cranberry, cranberry yerine çekirdeği çıkartılmış vişne de nefis olur.

fırını ısıttım. Yumurtaları yağ ve şeker ile iyice çırptım. Çavdar ununu, kabartma tozunu,tarçını, kabakları, file bademi ve cranberryleri ekledim.

Muffın kalıplarına bölüştürdüm. Üzerine file badem serpiştirdim.

180 derecede pişirdim.

No comments:

Post a Comment