Thursday, July 5, 2012

Google Aramalarında Profil Resminiz Görünsün



Google Aramalarında Profil Resminizi Gösterme

Seo 'da tıklama oranları çok önemlidir.Sitenizin yanında profil resmi bulunması tıklama oranlarını artırmaktadır. Siz de aramalarda sitenizin yanında profil resminizin çıkmasını sağlayabilirsiniz.Bu çıkan profil resmi google plus'daki resminiz olacaktır.Bu resim 250x250 boyutlarında kendi resminiz veya herhangi bir fotoğraf olabilir.

Ayrıca bu eklenti google penguen 'den sonra daha çok işe yarayacağa benziyor.

Özet olarak sitenizin indexdeki karesinin yanına, istediğiniz 250x250 boyutunda bir resim ekleyeceksiniz.Örnek olarak ben kendi profilime vendetta maskesini ekledim.Neden mi vendetta ? Çünkü ben bu adamdan ilham alıyorum.Evet biraz saçma olabilir ancak çok etkileyici replikleri ve inanılmaz bir filmi var.En çok etkilendiğim filmdir.Resimi 250x250 olarak yüklemelisiniz.Tabii bu boyutlarda yapmak için kullandığım programı da söyleyeyim ; photoscape.Çok kullanışlı ve direkt olarak boyutlarda oynama yapılabiliyor.Velhasıl resminizin olması neler sağlayacak, yani bunun ne yararı var kardeşim? o kadar uğraşacağız ne olacak yani ?

Diyorsanız eğer bunu bir eleştirelim.Arama bölümünde site sahibinin yanında resiminin bulunması tıklama oranını yaklaşık olarak %30 arttırmaktadır.Bu oran tecrübeyle sabittir.Kin daha çok tıklanma oranı olmasını istemez ki ? O zaman devam edelim.Daha önceden wordpress tabanlı sistemlerde uygulanırken artık istediğiniz sistemde kullanabilirsiniz.Yapmanız gerekenler, 1 adet 250x25 profil fotosu bulmak ve google plus profilinizi biraz elden geçirmek.

İlk adım

Google+ profilinize giriş yapın.Örnek olarak benim profilim ; https://plus.google.com/113860858372189234547/.Girdikten sonra sol menüden profil sekmesine giriş yapın.Üstten hakkında bölümüne tıklayın ve aşşağıya doğru iniş yapın.Katılımda bulunduğu siteler diye bir bölüm çıkacak.Burayı istediğiniz gibi dolduruyorsunuz.Üst kısıma anahtar kelimenizi yazmanız kelime bazlı backlink sağlayabilir.Ben öyle düşünüyorum.Şimdi resime göz atabilirsiniz ;


(Resimlerin üzerine tıklatarak orjinal boyutta inceleyebilirsiniz)





Bu adımı yaptığınızı düşünerek geçiyorum.Kaydet butonuna basmayı unutmayın.Eğer o bölümü düzenleyemiyorsanız üstten profili düzenle 'ye tıklayın..

İkinci adım

Şimdi sitenize bir link eklemeniz gerekiyor.Bu link google plus profilinize gidecek.Ve yazı yani text olarak da google yazacak.İşte kod ;


<a href="plus profil linkiniz?rel=author">Google</a>


kendinize göre düzenleyin.Üstte verdiğim profilimin linki gibi (kendi profilinizin linkini) ekleyin ve sitenize yapıştırın.Daha sonra bu linkden kontrol edebilirsiniz.Enter a web page URL to see how it may appear in search results: yazan yere sadece linkinizi ekleyin ve preview 'e tıklayın.

İşte ben yaptıktan sonraki sonuç vendetta maskemiz geldi ;



No comments:

Post a Comment